Pénisz meghúzási gyűrű, 3 MóDSZER A FITYMA FáJDALOM NéLKüLI MEGHúZáSáRA - ENCIKLOPÉDIA -

Esetleírások, érdekességek… szabadon

Itthon Enciklopédia Hogyan lehet fájdalom nélkül meghúzni a fitymát Hogyan lehet fájdalom nélkül meghúzni a fitymát A fityma eltakarja é megvédi a péni z érzékeny, körülmetéletlen fejét.

A legtöbb tizenéves és felnőtt férfi könnyedén és fájdalommentesen meghúzhatja a fitymát. Ha azonban a fityma meghúzása súlyos fájdalmat vagy vérzést okoz, ha mögötte bőrpír vagy duzzanat áll fenn, azonnal forduljon orvosához. Ellenkező esetben vannak olyan módszerek a fityma lazítására, amelyek felhasználhatók a probléma kezelésére. Természetesen mindig tartsa tisztán a fitymát és fokozott óvatossággal járjon el a gyermekek fitymájának kezelésekor.

pénisz meghúzási gyűrű

A legtöbb esetben a fityma könnyen visszacsúszik az ujjaival, és kiteszi a pénisz fejét. Ha azonban a fityma feszesebb a normálnál, lassabban és óvatosan csúsztassa vissza a fitymát a fájdalom és a sérülés esélyének csökkentése érdekében.

Ha fájdalma van nem csak kellemetlen érzéshagyja abba a fityma meghúzását. Tépheti az érzékeny bőrt.

pénisz meghúzási gyűrű

Váltson a fityma lazításának más módszereire. A feszes fityma név szerint ismert phimosis. Ez a körülmény körülmetéletlen gyermekeknél gyakori, de általában serdülőkorban elmúlik.

pénisz meghúzási gyűrű

Ez az állapot azonban felnőtteknél is problémát jelenthet. Húzza a fitymáját pénisz meghúzási gyűrű vagy fürdés közben.

A meleg víz és a nedves levegő elősegíti a fityma megpuhulását és fellazulását.

pénisz meghúzási gyűrű

Tegye ezt lassan és óvatosan az ujjaival, hogy a fityma visszavezessen a pénisz tengelyére. Tizenévesek vagy felnőttek számára tisztítson meg a fityma alatt minden alkalommal, amikor zuhanyozik. Húzza hátra a fitymát, enyhe szappannal és sok vízzel óvatosan tisztítsa meg a területet, alaposan öblítse le, és tegye vissza a fitymát az eredeti helyzetébe.

Ajánlataink a termékre

Húzza vissza a feszes fitymát fokozatosan, több nap vagy hét alatt. Ha nem húzza meg teljesen a fitymát fájdalom nélkül, mert túl szoros, próbálja meg lassan nyújtani. Az első napon óvatosan húzza vissza a fitymát, amíg némi kellemetlenséget nem érez. Másnap húzza a fitymát kissé hátrébb, és folytassa naponta alkalommal, akár több hétig is.

Gyakorlatok a potencia növelésére

Idővel ez a folyamat általában megnyújtja a fitymát, és megkönnyíti és kényelmesebbé teszi a kihúzását. Próbáljon ki kiterjedtebb nyújtási gyakorlatokat a fityma számára. Ha a szakaszos megközelítés nem sokat segít, próbáljon ki egy koncentráltabb nyújtási programot. Ha a fityma végén lévő gyűrű feszes, akkor ujjaival finoman nyújtsa egyenként másodpercig.

Ha a fityma más területei elég szorosak, akkor a kezével is finoman kinyújthatja őket.

pénisz meghúzási gyűrű

Az eredmények nyilvánvalóvá válása több héttől egy évig vagy tovább is eltarthat. Ez az eszköz elősegíti a fityma fokozatos nyújtását. Ha fájdalmat, bőrpírt vagy vérzést tapasztal, hagyja abba a testmozgást.

Forduljon orvoshoz. Forduljon orvoshoz, ha a fityma rendkívül feszes. Ha a nyújtási gyakorlatok nem segítenek a fityma fájdalommentes fellazításában, vagy ha bőrpírt, duzzanatot vagy folyamatos váladékot tapasztal, hívja orvosát.

Navigációs menü

Számos kezelési lehetőséget biztosít Önnek. Orvosa helyi szteroid krémet írhat fel Önnek, amelyet minden nap használhat. A helyi szteroidok segíthetnek a fityma megnyújtásában. Ha a feszes fityma miatt fertőzése van, orvosa felírhat gombaellenes krémet vagy antibiotikumokat.

Tartalomjegyzék

Bizonyos esetekben a körülmetélést a fityma műtéti eltávolítását javasolhatjuk a legjobb megoldásnak. Felnőtteknél ezt a gyors eljárást általában helyi érzéstelenítésben hajtják végre, és héten belül meggyógyul. Pénisz meghúzási gyűrű és azt követően néhány évig a fityma nagy része általában a pénisz fejéhez kapcsolódik.