A prosztata csökkenti az erekciót, Trichopolum, hogyan kell kezelni a prosztatagyulladást

A jóindulatú prosztata-megnagyobbodás benignus prostata hiperplasia, azaz BPH gyakori probléma az idősebb férfiaknál, mely jellemzően húgycsőszűkületet eredményez.

a prosztata csökkenti az erekciót

Ennek eredményeképpen a vizelés nehézkessé, fájdalmassá válhat, ezen túlmenően pedig a BPH és az ahhoz kapcsolódó kezelések időnként kedvezőtlen szexuális mellékhatásokat okoznak. Libidó Egyes BPH-ban szenvedő a prosztata csökkenti az erekciót csökken a szexuális vágy. Noha a szakértők nem pontosan tudják, hogy a csökkent libidó fizikai vagy lelki megnyilvánulása-e a betegségnek, mindenképpen figyelemfelkeltő, gyakori tünetről van szó.

Urotrin Inkontinencia - Urotrin Kapszula Vélemények - Urotrin Medicament

Ráadásul a BPH kezelésére szolgáló 5-alfa-reduktáz gátló gyógyszerek, melyek hatékonyan csökkentik a prosztata méretét és javítják a vizelet áramlását, szintén libidócsökkentő mellékhatással bírnak. Ejakuláció A BPH-ban szenvedő férfiaknál előfordul, hogy időnként rendellenes ejakulációt tapasztalnak.

a prosztata csökkenti az erekciót

Ezek a magömlés problémák leggyakrabban a retrográd ejakuláció formájában jelentkeznek. A retrográd ejakulációról akkor beszélünk, ha az ondó ahelyett, hogy a hímvesszőn át elhagyná a szervezetet, visszafelé áramlik, és a húgyhólyagba kerül, majd a normális vizeletürítés alkalmával kerül ki a szervezetből.

a prosztata csökkenti az erekciót

Egyik tünete, hogy az orgazmus utáni vizelet a benne lévő spermától zavaros. Szakértők szerint a BPH 5-alfa-reduktáz gátló gyógyszerek mellékhatása okozhat retrográd ejakulációt.

a prosztata csökkenti az erekciót

Impotencia Az impotencia a megnagyobbodott prosztata gyakori jele. Impotenciáról akkor beszélünk, ha a férfi a szexuális együttlét alkalmával nem tudja elérni a közösüléshez megfelelő erekciót, illetve azt nem tudja fenntartani.

a prosztata csökkenti az erekciót

A megnagyobbodott prosztatában szenvedők mintegy felénél fordul elő impotenciamelyet a csökkent libidóhoz és a retrográd ejakulációhoz hasonlóan gyakran a BPH kezelésére szolgáló gyógyszerek mellékhatása tovább súlyosbíthat. Egyéntől függően bizonyos gyógyszerek a BPH kezelésére szolgáló készítményekkel együtt alkalmazva hatékonyan kezelik az impotenciát.

a prosztata csökkenti az erekciót

WEBBeteg - Cs. Veress Dóraáltalános orvos Módosítva: